Fart och fläkt

Det har hänt så mycket spännande i mitt liv idag att jag bara inte hunnit tentaplugga. Annars hade jag inte gjort annat än att suttit med huvudet begravt i lagboken. Men det är väl priset man får betala för att ha ett liv med "eleganthet" och glamour.
Håll i hatten, nu ska jag berätta vad som har hänt mig idag:

* Jag promenerade till Farsta c, halkade på en isfläck, skrapade upp knät så att byxorna gick sönder och knät började blöda. Nu haltar jag ännu mer än vad jag gjorde tidigare (pga av träningsvärk sen flytten dårå...)
Jag vill lägga upp en bild på det maffiga blåmärket, men det vore för äckligt även för att vara mig.

* Köpte en svindyr bit trikåtyg att klä min sons huvud med. Bild bifogas.


*Jag kom hem med Wes från dagis, och upptäckte att hans öra var fullt med leverpastej.Han hade verkligen tryckt in i hela örat. Det fick jag pilla ut och bada honom nogrannt.

* Jag fyllde i ett formulär på FI:s hemsida om vilka valfrågor som är viktigast, gör det här ni också!!

Ohhhh ohh! Jag höll på att glömma.

* Jag målade naglarna.
 
Ni förstår väl att det inte hanns med nåt utöver detta va?

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Men stackare!!! Började det blöda mycket? fast bättre att ramla framlänges än baklänges, eller? Snygg mössa!!!

2010-03-22 @ 21:59:08
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0