Fem män jag vill gifta mig med (Del 2, The Anna edition)

Om ni inte har märkt det ännu så är det mansälskardagar här på bloggen. Inspirerade av Nöjesguiden-Margret och hennes syster (läs hennes inlägg förresten, skrattade ihjäl mig åt syrrans kommentarer på George Clooney) väljer jag och Ewa ut fem män vardera vi skulle kunna tänka oss att gifta oss med, och låter sedan den andra ge sitt utlåtande. Ewas drömmän kan ni läsa om här nedan, och nu kommer mina (Sorry T, men if you like it then you should've put a ring on it).

Jack Black



Annas motivering: Jag ser det uppenbara problemet i att vi båda har valt honom, men han kanske har en brorsa? För ett dubbelbröllop mellan två syskonpar känns så fräscht och icke-incestuöst. Men en sån otroligt fin människa han verkar vara! Jag tror att han är precis som i The Holiday in real life, och hur kan man motstå honom i den?!

Ewas kommentar:
Glöm det!! Han är min. Jag sa det först. Dessutom är ju han och jag en match made in heaven, utseendemässigt alltså.
Men, om jag lyckas gifta mig med nån annan på min lista, så kan du få ta honom. Ok?

Colin Firth



Annas motivering: Kanske lite PRO-varning men vem bryr sig? Colin är marriage-material personifierad! Den perfekta blandningen av nördighet och hotness, i en och samma kropp, det är vad han är.

Ewas kommentar:
Vill du ha ett tråkigt liv med utan ett uns passion, så vem är jag att stoppa dig? Jag säger som du; Snäll OCH eldig, glöm inte det! Det är här jag känner att jag som syster har en del att lära ut till dig. He´s a frickin old man!

Brody Jenner




Annas motivering:
Enda anledningen till att kolla på The Hills nu för tiden. Brody är en riktig tio-poängare, och verkar dessutom vara väldigt charmig! Enda minuset är hans förkärlek för Playboy-brudar. Vill man inte bara flytta till Kalifornien och flytta in med Brody och hans söta hund (hund=väger nästan upp Playboy-bruds-grejen) när man ser den här bilden?!

Ewas kommentar:
Det här är den enda ens i närheten bad-boyiga killen på din lista. Och det ska du ha cred för. Men nej, bara nej. Han är skitäcklig, sliskig, otrogen, mansgrisig och ständigt flottig i fejjan. Desutom ser han ut att ha anlag för fetma. Han skulle bara vara otrogen mot dig med playboybrudar medans du var hemma och lagade flottig mat till honom.

Danny Saucedo



Annas motivering: Jag vet, jag vet, Danny har ett par stilmissar på sitt CV, och glasögonen på finalen av Let's Dance var ett nytt lågvattenmärke. Men ingen kan ta ifrån honom att hans röst är som en blandning av Fergie och Jesus! Tänk er en live-version av "Öppna din dörr" hemma i vardagsrummet och minnet av de där fruktansvärda glasögonen börjar blekna...

Ewas kommentar:
Corpse bride. Ett skelettt med brunkräm. Dessutom är ju homosexualiteten ett problem.

Thomas Bodström




Annas motivering: Hans karriär innehåller fotbollsspelande i AIK, juridik och en ministerpost i en socialdemokratisk regering. Det betyder alla rätt i min bok. Jag har dock ett svagt minne av att jag berättat om min svaghet för Thomas för Sofie någon gång för länge sedan, och att hon upprört konstaterade att om det är sådana män man drömmer om så ber man om att få ett tråkigt liv. Okej, Thomas kanske inte tar med en och hoppar fallskärm, men intellekt kan var hett det med!

Ewas kommentar:
Om han inte vore typ 70+ så skulle jag nästan kunna hålla med dig om den här. Han känns lite eldig undercover liksom. Intelligent men ändå lite rebellisk.  Jag håller inte med Sofie om denna, även om resten av din lista inte direkt tyder på äventyrslusta.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Veronica

hahaha! men NEJ!! o usch! Hur kan Jack Black ens va med på listan? Kan väl inte va för utseendet då?

Bättre bilder på Danny finns det och IRL är han jäävligt snygg!! Vältränad och muskulös. OBS! Han är fan inte homosexuell. Han är så hetero man kan bli. Min drömkille med lr utan Öppna din dörr!

2010-04-01 @ 20:13:44
Postat av: Veronica

Här är förresten en mycket bättre bild på Danny:

http://sv.tinypic.com/r/5tyuki/5



Så jäävla SNYGG!!!

2010-04-01 @ 20:34:28
Postat av: Karin och erik

Erik halsar att Colin Firth kom ut som homse har om dagen. Jack Black? (Erik sager nu att han vill ocksa gifta sig med honomn...)

Danny??? Lagg av for fan! Bade jag och Erik rostar for Ewas lista aven om jag inte tror att Erik var sa fortjust i Travis.

Puss

2010-04-02 @ 14:03:40
Postat av: Tyra

Jack Black! Nån måste skämta, Seriöst han är ju ful som faan o sliskfet! Finns t.om. ännu fulare bilder än denna:

http://sv.tinypic.com/r/im3z3t/5

Håller med Veronica och hennes bild på Danny, gaaahhh..han är vacker och het, bevis finns på youtube, plus att jag var där<3

http://www.youtube.com/watch?v=JWDzXDnl75E

Det var bara ett exempel...

2010-04-02 @ 14:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0