Fem män jag vill gifta mig med (Del 1, The Ewa edition)

Jag gör ett avbrott från manshatet, och gör, inspirerad av en annan blogg, en liste på fem män jag skulle kunna tänka mig att gifta mig med. Det finns ju många män jag tycker är heta, och som skulle kunna platsa under kategorin; "I natt vill jag ligga med", men det finns vissa som jag bara vill lock down.

Jag vill ju inte bara ta det stora steget utan godkännande från min familj, så jag har låtit syster Anna kommentera mina val:

Jack Black



Ewas motivering: Ja, men seriöst. Whats not to like med denna man? Han är snygg (Ja!!!) och sjukt rolig. Och jag kan se framför mig vårt fantastiska liv tillsammans. Lillan kunde också få vara med på ett hörn. Det skulle vara som himmelriket.

Annas kommentar: Okej, vi börjar med en mjukstart. här har jag faktiskt inte så mycket att invända. Hell, jag har INGET att invända. Marry me Jack (och på den här bilden ser man till och med hans good looks)! Och äktenskapstycket finns ju där som vi alla vet...

Benjamin Bratt



Ewas motivering: Jag är trogen min "Blood-in-Blood-out"-kärlek. Titta på bilden bara. Jävlar i min lilla låda.
Han skulle kunna ha haremsbyxor i brun manchester and i´d still hit that. Här krävs inget mer än det utseendet för att göra mig lycklig. Desutom berättade han på Oprah en gång att han brukar gå runt hemma och fixa saker i snickarkläder. Say no more.

Annas kommentar:
Okej att vi har lämnat manshatet bakom oss för en kort stund, men är du tvungen att gå tillbaka till femtiotalet? Sen när är snickarkläder en turn-on? Men om du gillar sånt så ser han definitivt ut som en sån man. Han ser även ut som att han gillar en tid när "män var män och kvinnor var kvinnor". Han ser dessutom ut som att han inte har lämnat 90-talet bakom sig stilmässigt. Next!

Travis McCoy




Ewas motivering: Är det för att göra min föräldrar upprörda? Jag vet inte. Men het är han. Är jag ytlig? Jag känner att jag baserar mina val på utseende. Och humor. Man kan bara inte se ut som Travis och vara en trist människa, det går inte.

Annas kommentar: Jag har mammas back on this one. Travis ser ut som en riktig jävla douchebag och det är beyond me att du inte tar in dom vibbarna också. Jag ser honom framför mig på Berns dansgolv, tafsandes som ett äckel alldeles för överförfriskad och med en aura av svettdoft omkring sig. Sen ser jag Lillan framför mig, när hon går fram och ber honom att dra åt helvete.


Vince Vaughn




Ewas motivering:
Motivering överflödig. Sexig så att jag dör lite.

Annas kommentar: I hear you sister, men det är här en äldre och visare syster måste gripa in. Vince är INTE marriage-material och det borde du också förstå. Det är i sådana här situationer jag blir lite orolig för dig. Eldig räcker inte. Eldig OCH snäll. Kom ihåg det!

Michael Madsen




Ewas motivering:
Det här kanske kom oväntat, men sen jag första gången såg Thelma och Lousie kände jag att det här var en sån man jag ville ha. Han är lite oborstad, men ändå en fin kille. Och han skulle låta mig göra knäppa saker och få mina psykoser, men ändå älska mig och åka tvärs över USA för att ge mig pengar när jag har skjutit nån random snubbe. Det är kärlek.

Annas kommentar: Vad är det här för snubbe? Jag har sett Thelma och Louise men minns inte Michael Madsen, det räcker som motivering. Om du gillar den här killen tror jag du kan hitta motsvarande på närmsta tunnelbanestation. Ostruken kostym, check. Begynnande dubbelhaka, check. Trist uppsyn, check. Du måste skaffa dig högre krav kvinna!!! En oborstad men ändå snäll kille kan du hitta på Hjälmaren (som dessutom säkert skulle komma till undsättning med cash när du skjutit någon).

/ Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0