Fuck!

Jag blir så jävla irriterad, tappade precis min favoritparfym som jag använder varje dag i golvet. Sån jobbig kostnad att lägga ut en gång till bara för att den gick sönder! Dessutom stinker min hall "Envy me" just nu och lär ju göra det ett tag. Plus att jag fick jag glassplitter i foten som jag med mycket möda lyckades pilla ut. Ett ljus i mörkret!

Försöker (med mitt sega mobila bredband) kolla på "Uppdrag granskning" på SVT Play eftersom Sofie och jag inte kollade så fokuserat igår. FY FAN säger jag bara. Okej att småungarna i skolan snackade skit och skvallrade, men vad är det för IDIOTER till vuxna som uttalar sig i programmet?! Jag har inte varit så här chockad på länge. Hur kan de dra parallellen att killen är omtyckt och har lätt att få tjejer - Han kan inte vara våldtäktsman? Man blir ju helt livrädd över hur snäv vissa människors syn på omvärlden är.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0