Gamla synder

Jag hittade en skiva med bilder på hemma, den låg och skräpade på golvet bara, men innehöll en hel bildskatt med gamla synder!
Bla var det bilder från Malaga. Det här är ett par utvalda godbitar, just for you Helena my love!


Helena är ju sjukt snygg, men jag har utväxten från helvetet! Seriöst, kunde vi inte ha kostat på oss en toning från supersol eller nåt?



Snygga klättringskläder! Jag hittade också de underbara filmerna när vi envisas med att leka dokumentärfilm "från andalusiens bergstrakter", och Tanja tröttnar på oss.


Bakfulla och otacksamma i Granada. På filmen härifrån säger Helena besviket att "hon gärna hade solat lite också" Behövde vi sola mer egentligen? Really?
Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men efter att ha kollat på bilderna, så inser jag att, jo, man kan bli för brun.

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Din solbränna är helt grotesk! På ett bra sätt.

2010-03-19 @ 23:38:41
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Helena

Ewa, jag älskar dig!

2010-03-20 @ 09:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0