Grisigt

I dag, kvinnodagen till ära, var det en artikel i Expressen om svenska män som skaffar unga thailändska fruar. Jag har alltid haft en negativ inställning till denna typ av parkonstellation, men har samtidigt ibland fått dåligt samvete över att jag drar alla över en kam. Egentligen finns det ju ingenting som säger att en thailändsk kvinna inte kan bli förälskad i en svensk äldre man "på riktigt". Men den här artikeln där männen försöker förklara sin kärlek till thailändska kvinnor får mig bara att må illa. Härliga citat värda att återge:

"Varför välja en rynkig och sur 40-årig svenska när man kan få en pigg 25-åring från Thailand?"

"De har vacker gul hud och magra kroppar och de kan göra mumsig mat"

"Somliga som Expressen talar med längtar tillbaka till en tid då män fick vara män och kvinnor fick vara kvinnor"

Newsflash gubbäckel, det är MÄNNISKOR ni pratar om, inte några jävla hushållsrobotar vars enda syfte med att leva är att göra era liv lättare. Efter den här artikeln kommer jag fortsätta kolla snett på gubbar med thailändska fruar på stan med gott samvete.


Bild från Expressen.

/Anna





Kommentarer
Postat av: Ewa

Äckliga jävla AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!!!!

2010-03-09 @ 14:25:28
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0