Hat och saknad

Jag fylls av hat varje gång jag sätter mig ner och försöker plugga. Hat och förakt för min egen svaga karaktär och även hat mot alla självgoda juriststudenter.
Nej, ni är inte häftiga som läser juridik, bara trista som överhuvudtaget finner detta intressant. Eller har jag bara ADHD som inte klarar att koncentrera mig?
Mina sommarkläder-inköp till Wilton gör mig lite gladare, det känns så hoppfullt att köpa shorts och linnen, och faktiskt veta att han snart kommer få användning för dem. Han valde faktiskt ut en tröja själv ur katalogen. Gissa hur den såg ut?

On a sidenote: Jag satt i köket och läste alldeles nyss, och hörde barnskrik utanför huset. När jag tittade ut så var det Wiltons dagis som var på utflykt. Jag såg min älskling promenera med Jakob och ha sitt egna lilla liv utan mig, och jag fick ont i magen av saknad. Jag vill bara vara med honom hela tiden! Konstigt hur jag kan sakna så mycket fast vi har varit med varandra hela morgonen och gosat...

/ Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0