Hemma hos

Nu lite bilder i sann Cribs-anda! Okej, inte riktigt, men jag har ändå packat upp det mesta nu. Häng med på en rundtur i min spatiösa våning!


Kolla vad pyttigt bordet blev! Men jag gillar det, tror att det blir bättre när jag har två större sittpuffar på vardera sida, kommer balansera upp det hela. Don't mind den svarta lampan ovanför, hängde där när jag flyttade in och är fortfarande min enda ljuskälla i vardagsrummet...


Här är min lilla datahörna där jag häckar på kvällarna i brist på vettiga tv-kanaler att fördriva tiden med. Mitt liv känns verkligen innehållsrikt känner jag.


Här är hörnet där jag har "gömt undan" de kartonger vars innehåll jag inte orkar ta tag i/tänka på.


Mitt kombinerade sovrum/garderob. Jag försöker se det som mysigt och ombonat istället för trångt och rörigt.

/Anna


Kommentarer
Postat av: Ewa

Vad fint det blir!! Jag läntar tills på lördag då jag får spatsera runt i lägenheten live!

2010-03-24 @ 06:56:26
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Helena

Va mysigt du har det!

2010-03-24 @ 09:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0