I'm baaack!!!

Åh, herregud vad jag har haft nära till tårar ikväll. Först ett samtal med Telenors kundservice där dom konstaterade att det antingen var fel på min dator eller på mitt modem (har vi hört den förut? Fuck kundtjänst!) och sen ett samtal med Comhem som slutade i att jag inte kan få mina kanaler förrän om en vecka och att jag måste köpa en jävla kortläsare som jag inte ens vet vad det är. Jag hade en klump i halsen av gråt när jag tänkte på ännu en kväll av isolering från omvärlden. Det är till råga på allt "Arn" på tv.

Men nu, efter att jag stängt av brandväggen (något kundtjänsten INTE föreslog) är jag back in business! Men vad innebär det egentligen att inte ha brandvägg aktiverad? I'm living on the edge!

Men som sagt, tv-mässigt kommer jag vara efterbliven typ en vecka till. Men sen, förhoppningsvis: DISNEYDAGS!!!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0