Ingenting minner om dig

Känner mig lite melankolisk idag och lyssnar på gamla hits på Spotify. Helt ärligt, GES hade några riktiga slagdängor på sin tid! Inte sällan med lite sorliga undertoner som passar min sinnestämning idag, som "Stanna världen en stund" och "Ingenting minner om dig". Lyssna och minns er tillbaka! Den enda videon jag hittade att lägga in var den här nedan. Denna Youtube-film väcker förövrigt en del frågor:

1. HUR jävla länge sedan var det egentligen GES var aktuella?!
2. Var har Orup hittat sina gula satinleggings?
3. What's up med kenneln mitt på scen?
4. Var fluffig page på män en allmänt rådande trend runt 95 eller bara inom gruppen (tror jag vet svaret på den frågan tyvärr)?
5. Har Orup några bra smaltips?



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0