Kalsippkungen rider igen!

Angående inlägget nedan: Jag lackar. Jag blir så arg på alla jävla äckelsvin! Det fanns fler saker att bli upprörd över igår. Kvinnodagen till ära valde 3:an att visa en vidrig glada-horan-dokumentär om "frigjorda" kvinnor i porrindustrin. Var det verkligen passande? Kan man inte ens få slippa sån skit på kvinnodagen?!

Anyways. Idag har jag varit hemma och pluggat. Städat och gått en promenad med Farbror Anna med andra ord. Mitt hem är verkligen aldrig så rent som i tentatider. Påminn mig inte om detta när jag får f på tentan, för då tar jag livet av mig av självförakt.
Jag har även gjort andra bra saker, tex beställt kalsippkungen på spanska till Wilton! Kommer jag förstå nåt? Kommer Wilton lära sig nåt användbart?
Titeln betyder i alla fall typ " Kalsippkungen och kalsongryckskvinnans vrede". Låter som en riktig höjdare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0