Kovändning

Har ni läst om att Blondinbella och bloggerskan Tyra ska starta en webbsänd talkshow? Tror faktiskt jag ska ge det en chans, Blondinbella är faktiskt den som verkligen har växt i mina ögon sedan jag sett henne på Glamourama. Tro det eller ej. Alltså hon verkar ju fortfarande lite väl moderat-tantig för sin ålder, men hon framstår som väldigt självsäker och professionell nu för tiden. Detta till skillnad från dom andra brudarna i programmet. Jag har alltid gillat Michaelas blogg men nu klarar jag inte av den, hon verkar så sjukt dryg i programmet.

Såg ni när hon diskuterade sin skokollektion? Att dom skulle vara ganska dyra eftersom hon ville ha äkta skinn både in- och utvändigt, för att hon ääälskade doften av ett par välgjorda läderskor. Visst, men vilka av hennes bloggfans tror hon har råd att köpa hennes skor om hon ska typ satsa på kvalité? Om man köper ett par skor signerade Michaela Forni är man troligen 13 och ett halvt och gillar Din Sko-priser. Om man vill ha välgjorda skinnskor söker man sig nog till ett annat märke. Hur världsfrånvänd är hon egentligen? Snacka om att ha dålig målgruppskännedom.


Bild lånad från Bellas blogg.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0