Kul fest... Not.

Paow var på fest i helgen och hamnade i slagsmål. Alltså hur orkar man vara fjortiskickers? Det skulle verkligen ta på krafterna att alltid vara i typ fight-mode. Inte ens på en kul fest kan man slappna av och ha roligt, utan då ska man börja mucka med någon:

"Första festen så blev det drama en tjej var otrevlig och ”stog ivägen” och gick in i mig flera gånger så jag puttade tillbaka för att komma förbi och hon kallar mig hora. Jag blir irreterad och går fram och frågar vad hon håller på med, hon drar mig i håret och puttar ner mig på golvet.  Och jag på något sätt lyckades trycka in min fot i munnen på henne. Annars var det trevligt, trevligt folk sen kom polisen."

Om det fanns en överhängande risk att jag skulle bli nedslagen varje gång jag gick på fest skulle jag stanna hemma typ varje helg. Vad får dom ut av sina "fester" egentligen? I'm getting old.


Paow med flera innan festen spårade ur.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0