Kul Tiger!

Först och främst: Jag vet inte varför inte jag har gått och lagt mig när en morgondag av ångestfylld flyttning hägrar. Nej, jag sitter uppe, installerar lite mobila bredband, kollar på web-TV och annat irrelevant.

Var bara tvungen att blogga om dagens stora komik: Tiger Woods grova sex-sms. Läste ni Aftonbladet idag?! Så jäkla kul. Eller först och främst är ju Tiger vidrig, men det var ändå komiskt med de svenska översättningarna av han sms-snuskande med någon random porrstjärna. Det var som en sport att försöka lista ut hur dom från början var formulerade på engelska. Ett komiskt urval:

"Jag har ingen aning. Jag skulle älska att ha möjligheten att göra dig öm."

"Om en vecka. Jag kommer att försöka slita ut dig."

"Bra tjejen. Du måste vilja ta hand om mig."

"Jag ska hålla ner dig när jag kväver dig och **** den stjärt som jag äger."

Den stjärt som jag äger!!! Jag skrattar.

Godnatt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0