Sååå pinsamt!

När jag såg den här bilden och läste om det här i morse, sköljdes jag över av en sån skam! Utan att jag ens hade varit delaktig kände jag en sån ENORM skam över att några pinsamma personer genomfört denna genanta handling.

Det mest sjuka är ju att detta inte är ett spontant infall av en ensam galning, utan det är ett helt GÄNG idioter som tycker att det här är en normal idé. Varför finns det inte en enda i den här gruppen av vuxna män, som på väg till AIK's träning för att crasha, stannar till och tänker efter? Typ säger till dom andra: "Hey grabbar, nu är vi väl lite väl patetiska? Ska vi inte gå hem och hata Sebastian Eguren hemifrån soffan istället?". Men nej, dom genomför det hela utan att en enda av dem inser hur mesiga dom är.

Kolla noga på bilden nedan. Se hur Hammarby-fansen närmar sig, hotfullt, men ändå lite osäkert ("Vad gör vi egentligen när vi kommer ända fram?"). Kolla hur AIK's tränare slår ut med armarna i en "Kom igen då!"-pose. Efter den här historian har jag lämnat mitt manshat bakom mig. Nu känner jag bara sorg över hur efterblivna dom är stackarna. Jag har tappat all respekt. Kan ni tänka er ett tjugotal kvinnor i trettioårs-åldern stå och hålla på så där?! Det finns liksom inte i ens tankevärld att en vuxen kvinna skulle bete sig så (om hon inte var medicinskt efterbliven).



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

HAHAHA!!! seriöst!? Jag skäms, vilken pinsam bild bara, är det ingen av dem som backade ur där i den stunden, när de insåg hur skämmigt det var? Vad hände sen?

2010-03-12 @ 06:41:42
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0