Ständiga datorbekymmer...

Imorse startade ju internet som tur var, men nu är det strul igen. Fel på datorn, my ass. Det är fel på Comhem! Någon annan som har haft problem med dom de senaste dagarna? Så nu sitter jag här framför den gamla datorn med såriga händer efter en hård kväll av målande i den nya lägenheten. Så sjukt jobbigt det är att rolla! och att man måste göra två lager! Man vill ju gå i sjön redan efter att ha målat det första. Nu måste jag snart sova, ska ha möte med min chef klockan nio imorrn... Wish me luck!

Imorse (när internet funkade för en kort stund) skulle jag testa den nya hastigheten på uppkopplingen med att se en film på Youtube. Jag sökte (naturligtvis) på darin och lyssnade på hans version av "Se på mig". Man fattar ju verkligen inte vilket fin och romantisk sång det är när sunken Jan Johansen sjunger den. Den kommer liksom till sin rätt i Darins regi!

När din väg är lång och du är trött
Men du måste ändå gå
Och när skuggorna börjar växa och få liv
Och när natten skrämmer så
Är jag bredvid dig och jag följer varje steg du tar
Och hos dig stannar jag kvar
Så se på mig, en hamn i stormen
Som en våg som fötts att älska dig
Ja, se på mig, när ljuset blir till mörker i ditt liv
Är jag där och aldrig lämnar jag dig



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0