Three strikes you're out

Fan vad jag lackar på Comhem! Hade ju fortfarande inte fått något programkort idag, så fick spendera 25 minuter i telefonkö ännu en gång. När jag till sist kom fram fick jag veta att de hade skickat kortet till den här adressen, trots att jag uttryckligen sagt att jag ville ha all post till adressen där jag är skriven eftersom jag bor i andra hand. Men nej, det verkade inte gått fram. Jag hade kunnat acceptera detta om det inte var för att FAKTURAN minsann har lyckats ta sig till rätt adress. Mycket underligt kan man tycka. Men det är väl högre prioriterat att dra in pengar än att göra sina kunder nöjda förstår jag. Så nu är mitt programkort på vift någonstans hos Posten.

Detta var strike two. Eller för att citera Justin Bobby i The Hills, "Sorry Boo, strike two". Killen i supporten lovade att jag skulle ha kortet innan helgen. Med tanke på att det är påskhelg nu så gissar jag på en strike three inom kort. Någon som har någon annan tv-leverantör att rekommendera?


Bild lånad från denna bloggaren som delar mitt hat.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0