Party in V

Helgen spenderades i V där jag bland annat var ute på stans heta uteställe Blue Moon Bar. Minus ett bröligt killgäng som ockuperade större delen av dansgolvet genom att hoppa runt i en ring och skrika "SM-guld" som ett mantra under två timmar, var det bra drag och jag dansade loss till bland annat "Manboy". Tyvärr kan man tycka så här i efterhand, valde Petra att vi skulle ha ett hatt-tema under kvällen. Kul för alla med normal-sizeade huvuden, mindre kul för mig med vattenskalle när min tilldelade hatt satt som ett litet plommonstop högst upp på hjässan.

Trist att man tappar omdömmet efter ett par glas vin och tycker det är lugnt att gå ut offentligt med en illasittande hatt, menmen... Det var ändå bara töntar där för att citera Sofie i Lindvallen typ 98 (var det ens i Lindvallen vi var?).


Jag - Buttugly i hatt


Petra var i gasen


Som sagt, Petra var i gasen.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0