En kväll med ettan, tvåan och fyran...

Johan Falk-filmerna är så jävla patetiska!!! Jakob Eklund måste vara universums sämsta skådespelare!!!!

Så, nu med det ur vägen kan jag introducera lite bilder från igår. Har inte så många men det kan ju alltid vara kul med nåt tänker jag (är det befogat att jag känner mig som Mia Skäringer när jag säger "tänker jag", brukar hon använda det uttrycket?).


Jag kunde inte hålla mig ifrån muffinsen tills jag hade fotat dem...


Ewa äter muffins med crazy-eyes-Lillan i bakgrunden.


Lillan äter muffins.


Jag och Ewa poserar "snyggt".


Söta Sofie och söta Elina!


Tanja på scenen!!! Wohoo!!!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Frågan är kanske vem som är mest crazy-eyes på muffinsbilden. Är det verkligen Lillan?

2010-03-29 @ 12:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0