Bor jag i Västerås eller inte?!

Hallå, nån som har koll på skatteverket och sånt? Kom på att när jag deklarerade skulle jag skicka in min deklaration till skattekontoret i Västerås. Det var typ i september-oktober jag skrev mig tillbaka till Stockholm, innebär detta att min adressändring ÄNNU inte gått igenom? Jag vet att jag fortfarande officiellt var skiven där typ i januari, för då fick jag inte handla på en webbutik eftersom min adress jag angett inte stämde överens med folkbokföringen. Men fortfarande?!

Eller ska jag skicka min deklaration till Västerås bara för att jag bodde där under större delen av förra året, dt vill säga perioden jag skattat för?

ANYONE?!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag tror dom har det mesta på dator vælkommen till 2010

2010-05-11 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0