By request

Mamma skickade ett sms idag och sa att hon ville ha mer bilder på bloggen eftersom hon kollar den varje kväll där borta i Norge. Jag vet inte exakt vad det var hon ville ha bilder på, men det är ju inte direkt så att det är JAG som kan lägga upp bilder på Wes. Så här kommer lite random bilder på mig som jag tvingade T att ta. Jag passade på när jag hade en fotograf i hemmet (med fotograf menar jag inte professionell fotograf vilket ni kanske förstår när ni ser resultatet här nedan, utan jag menade mest någon som kan hålla i kameran).


Jag försöker visa upp tröjan jag köpt under vår shoppingtur.


Jag försöker se läcker ut med ett sugrör.


T sitter vid datorn och har på sig sina nya skor vi också köpte på shoppingturen.


Mina pelargoner efter den så kallade "dammsugarbehandlingen" (sen inlägg nedan).

/Anna

Kommentarer
Postat av: mamma

nøjd med bilderna

2010-05-14 @ 23:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0