Heartbreaker

Sofie och jag var på Jade Jagger-eventet nu ikväll och i goodiebagen fick man både örhängena och armbandet du ville ha! Så nu finns det här hemma hos mig att hämta vid tillfälle (eller så tar jag med det nästa gång vi ses).

Nu har jag lyssnat igenom typ en miljon vemodiga låtar med James Blunt för att komma på vilken den där texten jag försökte sjunga för sig kom ifrån. "And so I say I don't love you altough it kills me, it's a lie that sets you free", så är det den går! Äntligen!

Hallå varför är alla James Blunts låtar så sorgliga? Jag trodde han var ett svin, är det här hans sätt att snärja brudar, typ spela hjärtekrossad? "Goodbye my lover"-texten är ju bara too much to handle!!!

"Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your hand.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you."




/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad är det för örhängen?? VISA VISA VISA

2010-05-11 @ 08:08:06
URL: http://skitochsaker.blogg.se/
Postat av: Tanja

tycker ewa uppdaterar lite daligt!

2010-05-11 @ 11:16:32
Postat av: mamma

ja och inga bilder på Wiloton !

2010-05-11 @ 20:07:23
Postat av: karin

men för fan!!!

2010-05-12 @ 12:12:50
URL: http://skitochsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0