Hjärtevärmande

Jag gillar inte att skriva ut folks namn här på bloggen för man vet aldrig vem som läser, men jag tror inte att Lisa Johanssons föräldrar skulle råka trilla in på den här bloggen anytime soon. Såg precis världens gulligaste på Facebook, Gun hade skrivit i Kjells logg "Hej! Tack för en fin och meningsfull helg!". Haha, dom är så söta och harmoniska.

Dessutom hade Gun gått med i gruppen "Alla vi som är stolta över vår partiordförande och stöder henne". Jag vet inte riktigt varför men jag blev lite rörd över att det fanns en sån grupp. Känns som att Mona behöver lite support. Jag är lite delad till det här med Mona Sahlin som statsministerkandidat men tycker att en sådan diskussion borde ha tagits innan hon blev partiordförande. Nu tycker jag faktiskt att det är rätt att stå bakom henne om man är socialdemokrat. Hon har ju inte direkt så mycket mer val just nu än att köra på och satsa allt hon har.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0