I'm going to Pareeeee!!!

Nu är det klart, vi åker till Paris med jobbet den 7:e juni! Yihooo!!! Ska bli jättekul, minus nervositeten över rumsindelningen. Och med förutsättning att mitt pass INTE har gått ut! Håll tummarna allihopa, ska åka förbi hemma hos mamma och kolla imorrn. Om jag ens hittar det vill säga, det känns som prio ett.

Ikväll har jag och Anja varit på en nästan två timmar lång promenad på Djurgården, vi var så jävla stolta över oss själva! Så sjukt varmt var det, jag svettas fortfarande. Och så här fin var solnedgången vid min tunnelbanestation när jag kom hem.

P.S. Mamma, nu får du komma heeem!!! Jag saknar dig!



/Anna

Kommentarer
Postat av: mamma

jag længtar också men har det så mysigt hær så jag skulle kunna stanna ett halvt år eller så.

2010-05-17 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0