Lastgammal

I fredags var jag som ni flesta vet i Uppsala och firade valborg. Tyvärr var jag uppskattningsvis tio år äldre än majoriten av alla där, men hade kul ändå! Fint väder var det också! Här kommer ett par bilder, några från min kamera och några snodda från Sofie:


Sofie och jag var två nittiotalsbrudar med solglasögon i håret efter picnicen. Sooo Pamela Anderson-style!


Sofie och Ludde!


Sofie och jag poserar med ett korridorskök som backdrop. Fantastiskt glamouröst.


Wiltonposen har spridit sig! Christian smeyesar och Linda är brun!


Christian och Linda igen!


Jag och Joseph, som just skaffat hund med sin sambo som jag fick gosa med (hunden, inte sambon)! Hon hette Nova och var jättesöt!!! Valborgs höjdpunkt.


Christian och jag hamnade i en heated diskussion kring arbetsmarknadspolitik. Jag tror min aggressiva min på bilden kommer av att Christian funderar på att rösta på moderaterna till hösten.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0