Lillan, räddaren i nöden

Tack Anna, min gud, för att ha öppnat mina ögon för www.tvshack.net. Mitt liv är åter! Nu till The Hills.

Okej. Spencer har lost his shit alltså. WHAT THE HELL?!

Det här är bara för mycket för att vara fejkat. Luffarläderna, viktnedgången, det urholkade ansiktet, borderline Mats Alm-håret, fascinationen för kristaller. Antingen går han på seriösa droger eller så är han psyksjuk.

Hoppas det är sant att Heidi skiljer sig från honom under säsongen. Det sjuka är att man liksom inte trodde att han kunde bli mer oattraktiv eller mer störd. Men tydligen var det möjligt. Jag tyckte så himla synd om Stephanie på den där festen, så obehagligt om ens bror skulle bete sig så där! Hur kan Heidi sitta bredvid och inte säga nåt? Hur?!

Förresten kanske Kristin och Spencer borde ta ett gemensamt besök på psykakuten, hur urspårat var inte hennes möte med Stephanie?



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0