Men vad fan

Nu slänger jag ut frågan här, jag struntar i om jag verkar efter. Idag kollade jag mig själv på Ratsit och jag är FORTFARANDE skriven i Västerås. Det enda jag gjorde när jag flyttade var att adressändra på typ "Adressändring"-stället, men måste man anmäla det hos Skatteverket också för att det ska ändras i folkbokföringen? Jag tror inte jag jag gjorde det när jag flyttade från Stockholm till Västerås, då fixade jag bara på ett ställe. Har inget minne av att jag gjorde något hos Skatteverket, trodde att det liksom kom på köpet när man gjorde en adressändring.

Jag skrev ut en blankett från Skatteverket idag för att byta adress, och då stod det att den skulle skickas in senast en vecka efter flytt. Vad händer om jag skickar in den nu?

Jag orkar inte.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0