Ny näsa för Bella

Haha, ni måste kolla på Bella & Tyra Show när Alex Schulman är gäst! Det roligaste är i del 2 typ halva tiden in, när de börjar diskutera vem som är Sveriges snyggaste kille. Bella och Tyra fjortar loss rejält och blir jätteuppspelta och vet inte vem Fredrik Wikingson är när Alex frågar om de gillar honom. Alex ser helt chockad ut och ser ut som han plötsligt inser hur mycket äldre han är än programledarna, när han precis innan hyllat Bella och påstått att de kanske kan bli vänner privat. Ser ut som att han ångrar sig när Bella släpper kvinna-i-karriären-fasaden.

Sen ska Bella och Tyra prova på jobbet PR-konsult och intervjuar Dominika. Alltså jag kan inte kolla när hon pratar pga av hennes ständiga slickande runt munnen! Nån annan som känner likadant eller bara jag som hakat upp mig?

Kolla här på avsnittet!
Mest av allt kollade jag ju för att försöka gå till botten med om ryktet att Bella opererat näsan stämmer. Jag tror fan hon kan ha gjort det alltså! Jag tyckte att hon hade blivit snyggare på sista tiden, och näsan kan nog vara pusselbiten som får det hela att stämma så att säga. Vad tror ni? Jäkligt bra nosejob i så fall måste jag säga.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0