On a roll

Jag är on a roll med bloggandet här känner jag. Jag tror det beror på att jag har halvdag imorrn, jag är så upprymd över det att jag har en massa överskottsenergi som jag tar ut på bloggen. Mina inlägg är i och försig totalt poänglösa men what the hell. Jag satsar på kvantitet över kvalitet.

Jag tror jag måste säga upp min vänskap med våra kusinbarn på Facebook snart, för jag börja sakta men säkert fjortisfieras av deras ständiga uppdateringar med olika grupper de gått med i. Först fattade jag aldrig någonting av dem, men nu börjar jag typ fatta skämten och hänga med i tonårstrenderna. Det är skrämmande. För en stund sedan övervägde jag seriöst att gå med i gruppen "Det är lugnt, jag har Alt undet Ctrl". Hahahaha, det är ju bara för roligt...

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0