Smartass

Min smarta kompis Sara håller på och söker jobb just nu, och igår var hon på en intervju där ett av momenten var att lösa matematiska formler. Kan ni tänka er något värre?! Är man inte tillräckligt nervös på en intervju utan ett inslag av matte? I och för sig är det ganska avlägset från min kompetens att ens SÖKA ett jobb där detta skulle krävas.

Anyways, hon gick vidare till den slutgiltiga intervjun på huvudkontoret i LONDON! Hon ska flygas dit nästa vecka endast för en intervju, så sjukt proffsigt!

Grattis Sara, jag håller alla tummar!!!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Lillan

Anna! Har du sett senaste inlägget av the hills? Jag nästan kräver ett inlägg om det. Har Spencer tappat greppet? Håret? Kläderna? Kristallerna? Hans enda kompis? Psykbrytet på Stefani? Hjälp...

2010-05-07 @ 13:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0