Spellista sommaren 2010

Mina nya sommarhits på Spotify:

"Hard" - Rihanna & Jeezy
Ja, jag får min musikinspiration från det senaste avsnittet av The Hills. Soundtracket till hur Heidi och Spencers familjer klipper alla band kan inte vara annat än bra.

"Från och med du" - Oskar Linnros
Glad sommarlåt med sorglig text. Lite konstig kombo. Men ändå bra! Gripande när han står i sitt ex port och det står ett annat namn bredvid hennes.

"Commander" - Kelly Rowland & David Guetta
Sommarens dansgolvshit!!! Alltså nu är jag seriös, vilka acceptabla uteställen i Stockholm spelar sån här musik? Typ aktuella hits som man vill dansa till? Och med acceptabla ställen menar jag acceptabla ställen för min åldersgrupp, jag vill alltså inte stå och dansa bredvid typ Kissie och Amir. Tips mottages tacksamt!

"Sky and Sand" - Fritz Kalkbrenner
Sommarlåt med sorgliga undertoner. Passar alltså bra en dag som denna (se inlägg nedan).

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0