Städning!

Jag är en tönt som hittar citat på Facebook och återger dem här, men jag tycker att det här var bra:

"Some women choose to follow men, and some women choose to follow their dreams. If you're wondering which way to go, remember that your career will never wake up and tell you that it doesn't love you anymore."

Jag har städat nu i typ två timmar, varför får man så konstiga svettningar när man dammsuger? Man blir liksom inte normalt svettig, utan lite äckligt klibbigt småsvettig. Känner ni igen detta eller är det bara min kropp som är konstig och äcklig? Jag körde även ett nytt grepp på mina blommor, istället för att plocka av de döda små löven dammsög jag av dem direkt från blomman. Kan säga att det inte är så mycket kvar av dem nu. Jag har verkligen gröna fingrar!


En välmående krukväxt, med en look långt ifrån de i mitt fönster.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0