Why, god why???

Såg Lillans kommentar här under:

"Anna! Har du sett senaste inlägget av the hills? Jag nästan kräver ett inlägg om det. Har Spencer tappat greppet? Håret? Kläderna? Kristallerna? Hans enda kompis? Psykbrytet på Stefani? Hjälp..."

Ja, du Lillan, vad ska jag säga... Jag ÖNSKAR att jag kunde skriva ett inlägg om det senaste avsnittet, men fucking skit-MTV låter mig inte kolla på hemsidan!!! Varken The Hills eller The City!!! Jag kommer att gå ner i en depression på grund av detta.

Jag såg liksom säsongspremiären av båda serierna (Heidis skräckansikte) och nu helt plötsligt kommer det bara upp att det inte kan visas i min region, bara i USA. Hur kan du se det, och ännu viktigare, när kan jag komma hem till dig och kolla?! Jag vill också se kristaller och psykbryt!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Lillan

Anna min vän, gå in på wwww.tvshack.net/tv och sök dig fram till the hills. Ingenting kan stoppa mig. Njut, så diskuterar vi senare.

2010-05-07 @ 20:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0