Vända på kronorna

Läste precis att Nordeas internetbank ligger nere och ingen kan betala sina räkningar. Tur då att jag är SÅ JÄVLA BÄST och betalade mina räkningar redan igår. I övrigt är min ekonomi inte mycket att hurra över. Om det inte var så tragiskt skulle jag skratta åt det. Det är sorgligt när man måste börja hålla igen redan den 25:e liksom.

On that note så ska jag inte behålla shortsdressen från BMB jag visade upp här tidigare, så om nån annan är intresserad av den för inköpspris (tror det bli 520 spänn, 1399 i butik) så får ni hojta till inom kort annars tar jag tillbaka den! Det känns oförståndigt att köpa nåt jag kommer använda max två gånger när pengarna kan gå till viktigare saker som typ mat.

Btw, kan nån  hjälpa mig med frågan i inlägget nedan eller?!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0