When it all turns wrong there's no fault but mine but it won't hit hard 'cause you let me shine

Fy, den här söndagen har verkligen varit en deppdag hittills... Vet liksom inte riktigt vad jag ska göra med mig själv. Jag längtar någonstans fast jag vet inte var. Sitter och lyssnar på "Sky and Sand", kollar på regnet utanför fönstret och tvättar i tvättstugan. Jippie!

Men igår var det en annan femma! Sofie och jag var på eventet mitt jobb var med och ordnade på Djurgården, superfint var det och perfekt väder! Sofie och jag enades om att vi ville ha ett exakt likadant partytält på våra bröllop. Försökte ta lite bilder men de gör inte riktigt miljön rättvisa, men det var väldigt mysigt inrett i tältet med små soffgrupper här och där.

Min kamera har börjat ta sjukt suddiga bilder, tror att jag har gjort något med inställningarna.









/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0