Zlatan - omognast i universum?

Har ni hängt med i gayryktena om Zlatan? Tydligen har den intima bilden nedan fått de spanska tidningarna att bli som galna, och Zlatan och lagkamraten Gerard som han delar en het omfamning med på nån parkeringsplats är i princip outade som bögar.

Filmen under bilden visar hur moget Zlatan bemöter detta när en journalist ger sig ut i ett autografhav för att fråga Zlatan om han verkligen är homse. Zlatans svar? "Ta med dig din syster och kom hem till mig så ska jag visa er hur gay jag är".

Går Zlatan i högstadiet?






/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Varför är han en högstadiekickers? Typ "fråga din mamma om jag är gay"

Men whats up med bilden? Han är säkert homse!

2010-05-19 @ 08:18:32
Postat av: Anonym

men guuud, jag har inte vetat, jag har inte sett! Jag skrattar! Han är homse och måste spela cool ala högstadie! Kul...

2010-05-19 @ 11:07:48
URL: http://skitochsaker.blogg.se/
Postat av: Andréa

Vilken kul blogg du har :D

2010-05-19 @ 16:57:28
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0