ÄLSKAR!!!

Och den här tar fan priset!!! Jag tar tillbaka vad jag skrev i förra inlägget, the gayest man on earth would think THIS was over the top!

Det är så uppfriskande på något sätt att kolla på Pray efter att ha sett Flo Rida några inlägg ned. Det är som att tvätta ögonen på något sätt. 90-talet var verkligen decenniet av den objektifierade manskroppen, vad hände? Det är som ett parallelt universum där kvinnorna är fullt påklädda och männen ligger krälande i ett vattenbryn endast iklädd kalsipper.

Jag älskar både låt och video, helt fantastiskt! 90-talet var bäst!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Många tankar väcks.



1. Jag älskar älskar älskar den här låten.Svär.



2. Jag förstår varför jag var så kär i mark,man vill ju äta honom!



3. Var inte robbie lite hunk?



4. Och Jason?



5. Inte Ga(r)y.



Börjar jag bli en snusktant?

2010-11-25 @ 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0