It was only just a dream

Nellys "Just a dream" är min nya jam alltså! Lite upptempo men ändå gripande, även om det inte riktigt var så illa att det handlade om en vårdnadstvist som jag trodde först ("Someone's got my baby" syftade tydligen inte på att hans barn fått en ny pappa utan att hans tjej skaffat ny kille...). Jag gillar särskilt textraden "Try to get my Usher on but I can't let it burn". Men är det någon som vet vad det är för låt som refrängen påminner om? Det måste vara nån sampling av nåt slag, Ewa du brukar ju ha koll på sånt här?

Synd bara att videon inte kom ända i mål, jag tycker ändå de är på god väg med de dramatiska undervattensbilderna som faktiskt känns lite emotional. Sen blir det tyvärr lite mycket brinnande bilar i luften och inzoomningar av Nellys rödsprängda haschögon.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

min kommentar försvann ju!!

Jag tyckte att den påminde om "whatever you like" med T.I? Är jag ute och cyklar?

2010-11-19 @ 20:39:49
Postat av: Ida

haft en fin dag?:)

2010-11-19 @ 21:47:02
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0