Med livet som insats...

...tog jag mig hem från jobbet idag. Jag, hurtig som jag är, bestämde mig för att promenera hem, ovetandes om vad som skulle möta mig vid Slussen: Vind-bonanza 2010!!!

Vinden slet tag i mig vid övergångsstället och tvingade mig närmare och närmare de rusande bilarna på gatan, jag kunde inte hålla emot!!! Jag fick i panik slita tag i en lyktstolpe för att inte kastas ut i gatan, TRUE STORY! Efter det fick jag backa in på McDonald's med ryggen mot vinden för att ta innervägen ned till tunnelbanan.

Alltså fiiiiiffffaaaan vilket väder! Kan det inte vara en lugn och stillsam vinter som omväxling? Glittrande snö, lugna dalande snöflingor och värmande sol? Nej, det MÅSTE vara Day after tomorrow i år igen.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Haha..vind bonanza. TRUE STORY!

2010-11-25 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0