Prepp inför lördag

De flesta av våra läsare ska ju på min julfest på lördag så jag tänkte slänga ut två frågor jag våndas med inför lördag: Vad vill ni ha för julrelaterade snacks och vad vill ni höra för juldängor? Tänkte ha lussebullar, pepparkakor och liksom det vanliga julgodiset, sen tänkte jag köra lite ostbricka-style med typ mögelost och pepparkakor. Men något mer matigt liksom? Fast som inte kräver tallrikar för det orkar jag inte med. Hit me!

Och när det kommer till jullåtar är ju Mariah självskriven men vi kanske borde mix it up lite. Asså vi kan ju köra vanlig musik också men i början vill jag försöka skapa lite stämning i alla fall.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Låtönskningar:

In the ayer.

OMG

Drop it low

total eclipse of the heart

icecream truck

(playing with fire?)

I´ve seen beyonce

Man doooooown



Tack på förhand/ Dansant tjej

2010-12-01 @ 14:33:26
Postat av: Ewa

Jag vill INTE höra nya flo-rida låten

regards

2010-12-01 @ 14:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0