Thong song 2010?

Alltså seriöst, whats up Flo-Rida?

Inte för att jag någonsin har haft några höga tankar om den mannen, men känns den här videon verkligen fräsch och modern?

 

Min nya favorit Maja Bredberg skrev såhär om den:

Då nakenhet leder till avhållsamhet

Såg det här och tänkte: VAD I HELA HELVETET. Kan inte bestämma mig för vad som väcker mest obehag i min kropp - det skämmiga tavelskrytet, den ogenerade produktplaceringen, det på samma gång iscensatta som ocensurerade uppvisandet av den djuriska delen i människan, fläskvibrationer som oljade vågor under utspända hudar eller Flo Ridas vansinnesstylade ansiktsbehåring?? 
Klart är i alla fall att mänskligheten som sådan vore lättare att respektera om vi helt blev berövade vår sexualdrift. Visst, vi skulle dö ut på hundra år. Men ändå, rätt värt?

Word sister.
/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

G-R-O-T-E-S-K-T

Vad är det för mänskligt gym på slutet? Och jag visste inte att string var inne igen.

2010-11-23 @ 20:17:24
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0