?????

Är det någon som kollar på Svenska New York-fruar? Nu vill inte jag att vår blogg ska bli anmäld ännu en gång, så jag väljer mina ord med omsorg, men är det något som inte står helt rätt till med den där Gunilla Persson?

I förra avsnittet blev hon så rörd av sitt eget skådespeleri att hon började gråta, bara det liksom, men i kvällens avsnitt har hon tagit alla typer av absurditetspriser. Det går inte att beskriva henne om man inte har sett henne, men spontant känner jag att någon myndighetsperson borde ta en titt på hennes dotters hemförhållanden.

Men som sagt, jag vill inte att bloggen ska stängas ned, så jag slutar nog här. Men kolla in henne på tv3 Play om ni har missat detta.

/Anna

Update: Fy fan vad hon var vidrig på sin date!!! Han var ju jättesöt och hon var värsta subban... Nu har jag inte längre dåligt samvete för att jag antydde att hon var mentally challenged.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Är det hon med dottern som är ett "geni"?

2010-10-06 @ 13:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0