Escentric Molecule - Molecule one

Testar lite sökmotoroptimering... Något som är dåligt med Blocket är ju att det kommer ganska lågt på träfflistan om någon googlar på något de är intresserade av istället för att vara inne på just Blocket och söka. Om man däremot skriver ett blogginlägg med en rubrik som matchar filnamnet på en bild man lägger upp kommer man mycket högre upp.

Därför testar jag om någon är intresserad av att köpa mitt felköp till parfym, Escentric Molecules "Molecule One". Luktar SJUKT gott på rätt person men dessvärre inte på mig. Jag är verkligen besviken över detta eftersom den på andra är min drömparfym... Nu måste jag liksom leta upp någon annan som luktar så som jag trodde att den här skulle lukta på mig. Har en i princip oanvänd flaska på 100 ml om nån är intresserad! Lämna en kommentar i så fall!

Läs mer om parfymen HÄR!



/Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjo! har du kvar parfymen? du kan väll skicka iväg ett mail isåfall :)



ha det bra!

2010-11-11 @ 14:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0