Fitty

Angående ditt mail till mig på Facebook, jag fattade inte vad det var som var så kul med Parisas inlägg? Eller tyckte du att Fittys Twitter-inlägg var kul?

Jag läste om det för någon vecka sedan när han precis hade postat det, eftersom det blev värsta kontroversen då folk tolkade det som homofobiskt. Jag uppfattar det inte alls som det och förstår inte riktigt hur man får det till det? Bland annat Perez Hilton rasade på sin blogg över Fiftys (Fittys) ant-gay-propaganda efter att han hade försökt förklara hur han menat.

För er som inte har läst om det skrev 50 följande på sin Twitter: "If you a man and your over 25 and you don't eat pu**y just kill your self damn it. The world will be a better place. Lol."

Jag tror inte han menade att alla som inte "eat pussy" över 25 är homo? Och ska ta livet av sig? Fattar inte logiken i det alls. Tror inte han menade mer än vad han skrev liksom.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0