Lame ass movie

Kom precis hem från Wallstreet 2 - Money never sleeps, som jag såg med pappa. Den var väldigt bra tycker jag och är alltså inte filmen jag syftar på i rubriken, utan nämligen den nya filmen Unstoppable med Denzel Washington. Det visades en trailer för den innan Wallstreet och H-E-R-R-E-G-U-D vilken jävla b-film! Typ exakt som Speed fast en miljon gånger sämre.

Ni bara MÅSTE kolla på trailern nedan, den är som ett enda långt skämt. Komplett med coola oneliners som "We're gonna run this bitch down", en fru alldeles för ung och snygg för Denzel samt gulliga barn på skolresa.

Jag fattar inte ens vad som är problemet? Låt tåget åka runt runt på spåret då, det kan ju ändå inte ta några oväntade vägar? Det enda problemet är ju att de envisas med att ställa en massa skit (bilar, hästar, barn) i tågets väg som det kör på? Håll er själva och era grejer borta från spåret, problem solved!



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0