Bitterfitta

Jag skriver detta inlägg med reservation för att det faktiskt kan vara så att jag bara är en gnällig bitterkärring som är avundsjuk för att ingen vill skriva gulliga kommentarer på allt jag gör på Facebook. MEN. Jag tycker fortfarande det är nåt skumt med par som måste göra en så fantastiskt stor grej av att de är kära i varandra över internet. Okej en gullig kommentar här och där men hela tiden? Det känns löjligt att de måste sitta vid varsin dator och skriva gulliga grejer till varandra när de i många fall bor tillsammans. För vem gör de detta?

Det är dessutom ofta de förhållanden som man är minst avundsjuk på som exponeras som mest på Facebook. De par man irriterar sig på allra mest har dessutom en gemensam användarprofil. True story, har sett flera stycken. Ett sånt jävla mysterium.

Om jag någon gång skaffar en gemensam Facebook-profil med en pojkvän vill jag att någon hjälper mig.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Orka va dem! Ja, jag kanske bara är bitter, men det där var bara äckligt.

Ungefär som gagas vidriga klänning nedanför. Jag tappade typ aptiten. SKORNA!!!!

2010-09-14 @ 06:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0