Done

Nu har jag ÄNTLIGEN beställt den här parfymen som jag har tjatat om i år och dar. Det sved eftersom den känns så dyr, men samtidigt är det en 100 ml flaska, vilket innebär att de flesta andra parfymer jag har egentligen är mycket dyrare eftersom de största flaskorna jag har hittills är 50 ml. Dessutom spontantköpte jag en jävla jacka från Ellos förra månaden som jag inte ens vet om jag vill ha och den kostade bara 300 spänn mindre och det tyckte jag inte var någonting särskilt. Och jag köpte inte en endaste grej idag på kryssningen!!! Ni hör hur desperat jag försöker rättfärdiga det här köpet inför mig själv eller hur?

Jag ser det som en belöning till mig själv då nästa månad förmodligen är den första jag får med min nya (ännu inte spikade) högre lön. Så då förtjänar jag att lukta gott, eller?!

I fortsättningen kommer jag att lukta som den här kvinnan:



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0