Håååååår!!!

Idag bokade jag en frisörtid, fast inte förrän i slutet av oktober (det är svårt att få tider på lördagar så man måste ha lite framförhållning). Men nu får jag panik och känner att jag vill boka om tiden och klippa mig nu! Jag känner att jag har alldeles för långt hår för höst/vinter, det känns mer okej med typ stripigt hippiehår på sommaren.

Nu vill jag klippa det lite kortare och något luggaktigt. Inte kanske hel pannlugg, men lite "lugg på utväxt"-look sådär om ni fattar. Har liksom ingen volym what so ever i mitt hår just nu. Vill liksom ha det lite fräschare och friskare. Plus att om jag klipper det nu lär det vara utväxt och långt igen till nästa sommar om jag skulle vilja det.

Varför blir man så nojig när det kommer till hår?! Man är liksom så himla rädd att man ska ångra sig...

Mina två inspirationsbilder finns här nedan, let me know vad ni tycker!





/Anna

Kommentarer
Postat av: Lillan

Snyggt!! Jag kan tänka mig att du passar i lite fräck sienna luggish! Det skulle jag vilja ha om det inte vore för att mitt huvud ser ut som en liten boll.

2010-09-24 @ 11:44:05
Postat av: Ewa

Jag diggart! Lugg är hett!

2010-09-24 @ 19:10:14
Postat av: Ewa

Jag diggart! Lugg är hett!

2010-09-24 @ 19:10:22
Postat av: Karin

Kör ba kör!

2010-09-26 @ 15:07:26
URL: http://skitochsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0