It's so bright and vivid!!!

Okej, det är ingen dubbel regnbåge men ändå... Jag såg den på vägen hem och det var så fint att jag var tvungen att fota den! I verkligheten var det mycket vackrare än genom min mobilkamera, jag lovar. Solen sken rakt på färjan så den såg helt guldig ut och regnbågen gick från ena sidan av himlen till den andra jättetydligt!

OBS! Jag började inte gråta av den känslomässiga anstormningen.

Update: Alltså fan vad jag garvar åt double rainbow-klippet, jag kan inte sluta! Han är SÅ SJUKT URSPÅRAD!!! "What does it mean... snyft... It's too much... Oh my god, it's so intense...".





/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Men Anna. nu när du lägger upp det här är typ nästa steg att göra en egen double-rainbow-video. Bara så att du vet.

2010-09-14 @ 06:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0