Jag är så avundsjuk, avundsjuk...

Var hemma hos min chef på jobbmiddag igår. Jag har fortfarande inte hämtat mig. Hennes lägenhet var SINNESSJUK!!! Okej att jag hade fattat att hon var tät men ändå... shit. Det var så många rum att man liksom inte ens fick någon överblick hur stället såg ut. Det är sorgligt när man ser något på så nära håll som man aldrig kommer att få själv (lägenheten ligger på de där fina gatorna ovanför Humlegården som vi pratat om tidigare). Om jag inte gifter mig med typ Bill Gates (gud vilken gammal rik-man-referens jag kör med, är han ens rikast i världen längre?).

Kvällens roligaste var när hon frågade en annan tjej på jobbet "Var är det din våning ligger?" och refererade till hennes etta på 32 kvadrat.

Men det var en väldigt trevlig tillställning trots avundsjukan som skölde över en när man kom innanför tröskeln. Hennes man var med också och dom är verkligen ett drömpar! Hela hennes liv är en dröm när man tänker efter... Hon startade vårt företag när hon var lika gammal som jag är nu, kanske tid att get busy om jag vill vara där hon är när jag är 40? Eller gifta mig med Bill Gates som sagt var.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0